piątek, 5 kwietnia 2013

Mini scrap na wyzwanie CF

W CRAFTfun ruszyło nowe wyzwanie, na które bardzo serdecznie Was zapraszam. Zmieniliśmy lekko zasady, więc tym bardziej warto się tym zainteresować.

Zapraszam na blog firmowy po szczegóły, a u mnie ugoszczę Was moją interpretacją tematu :)


Według kolorowych wytycznych:


 Zrobiłam wspomnieniowy mini scrap - 20x20cm. Na zdjęciu Lenka w Wielką Sobotę 2012.
Zanim zabrałam się za tę pracę, natknęłam się na Inspirello i ten filmik Olgi Heldwein.
Mocno się zainspirowałam :)))


Wykorzystane tekturki pochodzą oczywiście z CRAFTfun.



Pobawiłam się tez mediami:
- farbka akrylowa w postaci dabbera - nałożona przez maskę CRAFTfun.
- kilka psiknięć Glimmerem,
- i chlapanki tuszem kreslarskim


Uwielbiam tę soczystość kolorów.
Tym optymistycznym akcentem rozpoczynamy weekend :)
Kolorowego wypoczynku Wam życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz