piątek, 10 maja 2013

TDZ #21

No i mamy 10-ty, więc pora na kolejną rundkę Towarzystwa Dobrej Zabawy.
Majowy zestaw przygotowałam ja i zaskoczyłam dziewczyny.... odbitką Magnolii. Strasznie jestem ciekawa ich interpretacji, tym bardziej, że nie kolorują. Teraz pytanie: czy zaczną, czy wykażą się jakąś niesamowitą kreatywnością i wykorzystają Tildunię inaczej? :)

Zanim pobiegniemy zobaczyć prace dziewczyn - luknijcie na moją:






Nie wykorzystałam tylko jednego żółtego ćwieka. Reszta - widoczna na kartce. Papiery GP są dwustronne: gładki kolor i kolor z białymi groszkami. Więc i prace mogą się różnić nieco :)

No dobra, lećmy już do Asi, Aśko i Gosi, bo umrę z ciekawości :)

Pozdrowionka

8 komentarzy:

  1. podobają mi się te kolorki :) idealne zestawienie :) i tilda słodka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nieeeee chcę kolorować,jeszcze sie okaże,że genialnie mi to wychodzi,a nie stać mnie na te specjalne kredki :P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja Tilda sympatyczna bardzo :)))) a jak zaokrągliłaś rogi :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrysowałam od kółka i przycięłam nożyczkami. Asia - stać Cię na kredki, bo akurat kredki drogie nie są, a co najlepsze mają również inne zastosowanie ;)

      Usuń
  4. Madziu, Twoja tilda to już wyższa szkoła kolorowania. Kartka super !

    OdpowiedzUsuń