piątek, 21 czerwca 2013

Przepiśnik i notes na folkowo

Witajcie.
Dziś - taka mała odmiana od codzienności, czyli od karteczek. Przysiadłam sobie jednego dnia i stworzyłam taki oto komplecik: Przepiśnik i notes z magnesem.
Strasznie chciałam pociąć wreszcie te łowickie papierki GoScrap. Strasznie je lubię, dlatego mam w domu malutki ich zapas. Spodziewajcie się więc kolejnych prac z tym motywem.

A teraz sesyjka :)






Wkrótce przybędą do mnie nowe wkłady notesowe, więc kilka nowych przepiśników powstanie :)))
Okładki oczywiście z CRAFTfun.

A czy ten komplecik przypadł Wam do gustu?
Buziaki ślę


4 komentarze:

  1. baaaardzo mi się podoba :)te zegarki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Kolorowy, pobudzający apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplecik, miodowy papier świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja lubię takie klimaty. Pięknie wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń