czwartek, 4 lipca 2013

Album dla wychowawczyni

Witajcie.
Dziś mam nietypowy projekt do pokazania. Nietypowy, bo stworzony wspólnie z rodzicami uczniów klasy III :)
Rodzice chcieli podziękować wychowawczyni, która uczyła i dbała o ich dzieci przez trzy lata szkoły podstawowej - w jakiś nietypowy, wyjątkowy sposób. Pomyśleli o albumie i przyszli do mnie po poradę i pomoc. Zaproponowałam by sami wspólnie z dziećmi przygotowali wnętrze albumu, a ja dorobię okładkę.
I tak się stało.
Albumik - wykonany w ramach inspiracji dla Decokreacji :)
Zobaczcie:


Wykorzystałam delikatne papiery z kolekcji Jutrzenka i mnóstwo przeróżnych kwiatów, z których stworzyłam kolorowy bukiet.


Całość dopełniły piękne samoprzylepne perły.





A tak tworzyły mamy i dzieci :)


Mam nadzieję, że albumik spodoba się tytułowej Pani Halince i wyciśnie z jej oczu nie jedną łezkę wzruszenia :)

Okładki albumu i piękny dmuchawiec - oczywiście z CRAFTfun.
Reszta składników na blogu Decokreacji.

Pozdrawiam Was i dziękuję za wszelkie przejawy życzliwości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz