sobota, 20 lipca 2013

Pamiętnik mroczny

Hej ho!
Przygotowałam na dzisiaj coś typowo wakacyjnego. Modne ostatnio jest smashowanie, project live, journalowanie, ale to dla dorosłych, a przynajmnije dla takich, którzy umieją dobrze czytać i pisać.
A co z najmłodszymi? Mam alternatywę dla maluszków - wakacyjny pamiętnik :)

Proszę ładnie się wpisywać
Tylko kartek nie wyrywać
Bo karteczki sie gdniewają
Gdy je dzieci wyrywają
(pamiętacie? :))

Można się do niego wpisać, można poprosić wakacyjne przyjaźnie o wpisanie się, pozostawienie śladu na pamiątkę. Można samemu narysować latarnię morską, którą widzimy po raz pierwszy, można wkleić bilet z zoo i dorysować słonia :)
Pomysłów w dziecięcej główce zapewne zrodzi się nieskończenie wiele.

Ja miałam przyjemność wykonać 3 takie pamiętniki.
Pierwszy dla 8-letniego Filipa. Wymagania tu były mroczne, czarno-białe, motyw gazety. W ostatniej chwili zrezygnował z czaszki - na szczęście :)






Pamiętnik wykonany w ramach inspiracji dla DecokKreacji.
Tam też znajdziecie spis użytych materiałów.


Wnętrze przekładane różnymi ciemnymi papierkami dla urozmaicenia, a może rozdzielenia pewnych etapów wakacyjnych wojaży :)





Nowy właściciel bardzo zadowolony z pamiętnika, co mnie bardzo cieszy :D
Pozostałe dwa pokażę wkrótce. Kto jednak strasznie ciekawy - niech zajrzy do Decokreacji. Tam już są :D

Pozdrawiam i dziękuję za fantastyczną akcję na Facebooku. Mam już ponad 600 fanów.
Mówiłam już, że Was Ajlowjuję? :)

LOVE!


6 komentarzy:

  1. Faktycznie mroczny jak na 8 latka :) ale jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde to 8 latki interesują się już czachami i tym podobnymi. Hmmm jestem w lekkim szoku :) Pamiętnik wyszedł super.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, że zrezygnował z tej czaszki ;)
    A pamiętnik wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabym szukać czaszki w necie. Cóż ja poradze na wymagania dzieci, skoro rodzice pozwalają ;)

      Usuń