piątek, 19 lipca 2013

Różowa - nie tylko na urodziny

Dziś mam jakiś słaby nastrój. Coś by z tym zrobić, tylko niestety znowu muszę to robić sama.
No ale....
Zacznę może od patrzenia przez różowe okulary :) W sumie to nawet okulary niepotrzebne - jak się zrobi taką karteczkę :


W roli głównej oczywiście Magiczna Kartka :)



Napatrzyłam się, napatrzyłam. Przy okazji obejrzałam kilka starych fotek moich dzieci i humor już ciut lepszy.


Teraz idę powoli prasować i pakować nas na wyjazd. Przed wyjazdem - jeszcze tu pewnie kilkanaście razy zajrzę :)

Miłego piąteczku Wam życzę :)





P.S. Może mi ktoś coś zaradzić na moje zdjęcie w profilu? Bo niby jest, a jak zostawiam gdzieś komentarz to zamiast mojego zdjęcia jest czarno-biały znak stopu :)

9 komentarzy:

  1. Madziku, posyłam dobre myśli... Już tak blisko Waszego wyjazdu, a tam będziecie już w komplecie:))
    a ten znak to zakaz wjazdu,a nie stop :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, wybacz - ja nie mam prawka. Chociaż zakaz wjazdu to też jakieś tam "stop -dalej nie można" :)

      Usuń
    2. ady wiem,że nie masz,wybaczam więc :D

      Usuń
    3. a próbowałaś wgrać zdjęcie na nowo?

      Usuń
  2. super kartka :) bardzo fajna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ją pięknie ukwieciłas !... Na zdjęcie nic nie poradzę a wakacji życzę mega udanych !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na słaby dzień, to gratuluję ;) chciałabym mieć taką wenę twórczą w te słabsze dni ha, ha ha ;)
    Życzę lepszego nastroju... - wyjazd już niedługo...
    a ja też odliczam, bo we wtorek już jadę do mojej mamy na mój urlopik, więc chyba trochę rozumiem to oczekiwanie :) i życzę wspaniałej wyprawy!!!
    serdecznie pozdrawiam i dzięki za Twoje pozytywne i piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo, ale różowo ;) nie są to moje ulubione barwy ale karteczka bardzo efektowna i kobieca!

    OdpowiedzUsuń