sobota, 31 sierpnia 2013

Budka dla ptaszków - jako nowość CRAFTfun

Ależ sobota......
Tyle roboty przede mną.
Nie wyrobię się dziś za Chiny :D

Najpierw - budka dla ptaków - przygotowana specjalnie dla CRAFTfun, by w specjalny sposób zaprosić Was na zakupy do CF. Nowy wygląd sklepu - przyciąga. Fantastyczne produkty przyciągają jeszcze bardziej :) Zajrzyjcie na koniec tego posta - to.... nie oprzecie się :)


Budka dla ptaszków z CRAFTfunowej tektury. Jesień już czuć, więc pomyślałam o biednych wróbelkach, którym za chwilę może już być zimno :P


Budka utrzymana w .... jakimś tam stylu vintage. Malowana przez maskę CRAFTfunową, ozdobiona tekturkami i drewienkami z CF :)


Do ozdoby wykorzystałam też woreczek suszków, który dostałam na urodziny od mojej przyjaciółki:)



Jakoś tak klimatycznie się zrobiło, prawda???


Do czego można by wykorzystać taką budkę w domu???? Macie pomysły?
Póki co - ona nie ma właściciela ;)


A na koniec zapraszam Was na zakupy do CRAFTfun z darmową wysyłką. Żeby Was skusić - mam maleńką fotkę z nowościami ;)


Ja teraz zmykam wykończyć dwie prace scrapowe, a potem sprzątać muszę :))
P.S. Mówiłam, że buduję domki. W zanadrzu mam jeszcze jeden :)


19 komentarzy:

  1. śliczna :) może by z niej skarbonkę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mozna by, ale boję się, że każdy może z niej kasę wytelepać :)

      Usuń
  2. Świetny! Czuć już jesień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, masz rację. Ja tez jak go zrobiłam, to poczułam jesień :)

      Usuń
  3. O tak, jesiennie się zrobiło :)
    A nowości kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą strasznie. Ja chyba ukradnę coś Lence z portfela - hahaha :)

      Usuń
  4. cudny, choć na początku pomyślałam,że to praca Funii :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny ten domek :) Powinnaś napisać tak: ja teraz zmykam posprzątać a później muszę poscrapować :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie Kasiu. Sprzątać MUSZĘ, a scrapować CHCĘ :)

      Usuń
  6. Uwielbiam domki dla ptaków, a ten jest rewelacyjny - świetnie by się prezentował na na moim barku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapachniało jesienią:)
    ja bym zawiesiła powitalnie w przedpokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny i może być prezentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczna budka <3 Wręcz bym powiedziała, że z chęcią sama bym w niej zamieszkała, ale chyba nie te wymiary ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. No i cóż powiedzieć??? Cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń