środa, 18 września 2013

materialistycznie

Dziś trochę interesowności :D

Wybieram się na Zlot Scrapowy do Rzeszowa, w związku z tym biorę sobie udział w candy. Szczegóły poznacie TU.
Dodam, że żeby wziąć udział w Candy - nie trzeba jechać na zlot, więc klikajcie i zapisujcie się.


Czy ktoś z Was też będzie?????
Czy i na jakie warsztaty się zapisaliście?
Ja bym chciała do Karoli, ale obudziłam się rychło w czas i nie wiem czy są jeszcze miejsca. 
Jeśli się nie dobiję to.... zasiądę przy stole z Peninią na jej warsztatach make&take :)

Czekam na Wasze komentarze - wpisujcie, kto się wybiera!!!!!!

****

Drugie candy organizowane jest w DP Craft z okazji wydania 3 nowych kolekcji papierów 
autorstwa Karoli !!!


Mi baardzo spodobała się kolekcja Vitage Journal. A Wam która?

W tym poście to tyle, może będzie kolejny wieczorkiem :)

Pozdrawiam serdecznie baardzo.
P.S. Nie wytrzymam jeśli Wam nie powiem, że dziś .... jestem kolejny krok do przodu - w tej ważnej sprawie. Ale się cieszę :)


11 komentarzy:

  1. ach....dalej tajemnice....
    być może w Rzeszowie się spotkamy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Basiu. A miałabyś na ochotę na jarmark świąteczny w Brzozowie - jeśli takowy w ogóle będzie?

      Usuń
  2. Ale super! Ja będę, ja :D przejadę całe 809 km teraz mogę już powiedzieć to głośno- specjalnie dla Ciebie :D Zapraszam też do mnie na make&take :) Zatem odliczamy dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko i córko - teraz mąż mnie samej nie puści :P
      Na make&take się nie załapię - jak będę u Karoli.

      Usuń
  3. Niezwykle tajemniczo... - ale ważne, że do przodu i pomyślnie...
    W Piśmie Świętym są słowa, które Tobie dedykuję na ten czas -> Pan jest z tobą dzielny wojowniku!!! (Sdz 6,12)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję! Jaki ze mnie dzielny wojownik - to się okaże :))

      Usuń
    2. A jednak walczysz i idziesz do przodu... - a więc coś w tym jest ;)
      powodzenia :)

      Usuń
  4. do rzeszowa to kurka nieco daleko mam :( trzymam kciuki za powodzenia tajnej akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeszów za daleko :( zapraszam do Chorzowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę, ja będę :)
    I będę u Karoli :)

    Za kolejne kroki w projekcie trzymam mocno kciuki. Tym bardziej, że sama zmieniam sobie obecnie troszke życie zawodowe, rzucając się na głęboką wodę. Ale do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... jakże się cieszę. Ja tez dobiłąm się ostatecznie do Karoli. Załapałam sie jeszcze. Będzie mi bardzo miło cie poznać :D

      Usuń