niedziela, 8 września 2013

Nasze pierwsze spotkanie z morzem - jako wyzwanie CF

Wita wszystkich baaardzo zabiegana Madzik.
Kochani - przede mną ekscytujący, ale i pełen stresu czas. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym się nie poddała. To się już zaczęło.

Tymczasem zapraszam Was na powakacyjne wyzwanie w CRAFTfun.
Należy wykonać Layout 30x30, na którym zatrzymacie wasze wspomnienia.
Obowiązkowo należy użyć min. jeden produkt z CRAFTfun.

Ja przygotowałam scrap ze zdjęciem moich dzieci. Fotka z tych wakacji, kiedy to pierwszy raz spotkały się z morzem.


Wykorzystałam CRAFTfunowy border stópki :)

Zobaczcie dodatkowe zdjęcia pracy:





Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu CRAFTfun. Tworzenie scrapów potraktujcie jak radosną twórczość :)))) Macie czas do 26 września.

Dodatkowe materiały to:
- papiery Magicznej Kartki
- button Lemoncraft

Mój scrap zgłaszam również na wyzwanie ARTCHOICE - "Мы будем вспоминать это лето...",
czyli "Jak spędziłam wakacje"


Na tym dzisiaj kończę. Zmykam uzupełnić kilka papierów, potem do Kościoła, a potem będziemy mieć gości :DDD
Pozdrawiam Was bardzo ciepło.

4 komentarze:

  1. Ależ cudny klimat wyczarowałaś, ten scrap jest przepiękny! Zdjęcie też wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "To się już zaczęło." :D:D:D

    scrapiszcze cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny morski klimat :)
    LO jeszcze nie robiłam i nie wiem czy się odważę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowa, piękna strona! Dziękujemy za udział w zadaniu The ArtChoice Blog. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń