wtorek, 3 grudnia 2013

Zmiany i wyzwanie :)

Kochani moi.
Wczoraj miałam ciężki dzień, bo prawie cały przy komputerze, a tego nie lubi nikt :)
Ale przebrnęłam przez to.
Przeniosłam mój sklepik z Artillo do..... Artillo :)
Jak tam klikniecie, to zapewne nie zauważycie zmian, ale jednak..... Zmieniłam nazwę, zaczynam na nowej karcie. Dlatego .... jeśli byłam w Waszych ulubionych sklepikach... to proszę... dodajcie mnie jeszcze raz :)))))
Wszystkich moich stałych klientów i wielbicieli moich prac - zapraszam w nowe miejsce, które nazwałam tak jak powinno być, czyli PROJECT PREZENT.


Wszystkie produkty przeniosłam już w to miejsce i zaraz zacznie się ono zapełniać też nowymi....
Zaglądajcie! Zapraszam :)
Powoli i blog zacznie się zmieniać, ale.... muszę sobie to najpierw wszystko ładnie wymyślić :) Na to zawsze jest czas.

Tymczasem... chciałabym Was zaprosić również na nowe wyzwanie do Świata Artysty.

http://blog.swiatartysty.pl/blog/145-wyzwanie-2

Ja z tej okazji poczyniłam cały hurt zawieszek do prezentów :)









Wszystkie dostępne w sklepiku :))))))

Jeśli wciąż macie niedosyt fajnych informacji to zapraszam Was również do Aśko - ta dopiero ma niusa :) Też założyła swój sklep.... ale.. jakie w nim skrzydlate cuda w kratę - to aż dziw bierze :)

Zaglądajcie, odwiedzajcie....
Miłego dnia Wam życzę.
Madzik

P.S. Byłam dziś w kinie z dziećmi na .... Pinokiu.
Mój mały uczuciowy Mikuś trochę się bał momentami. Reszta.... z otwartą buzią oglądała :D

4 komentarze:

  1. ale jedziesz z koksem :)))) rękawiczki najlepsze!

    ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie masz motorek w rączkach :d

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no... - jak dalej tak się będziesz rozwijać, to cały rynek Twój ;)
    piękne zawieszki :)))
    powodzenia i wspieram dalsze zmiany i rozwój Dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace! Scrapki to zupełnie nie moja bajka, ale podziwiam z zachwytem... Tak sobie pomyślałam, może znalazły by się jakaś jedna wolna kartka dla pewnego chłopca... szczegóły u mnie, albo może chociaż jakieś info w scrapowej blogosferze
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń