niedziela, 9 lutego 2014

Album na 80. urodziny

Witajcie,
Dziś w ramach inspiracji dla Decokreacji (ładnie się zrymowało :)) ).... mam coś wyjątkowego.
Wyjątkowego dlatego, że obejmuje ponad 3/4 wieku.
Jest to album dla mojej cioci, która kończy 80 lat życia. Piękny wiek, prawda?
Zapewne ciocia twierdzi, że ma 18 lat i 62 lata doświadczenia - i ma rację.... bo duchem wciąż jesteśmy młodzi i pełni marzeń i planów.

Do stworzenia albumu wykorzystałam piękną kolekcję Galerii Papieru: Usłane różami II oraz własne dodatki :)
Album wykonany jest na bazie Project  Prezent 25x25, ozdobiony jest tekturkami i stemplami Project Prezent :)
Album ma rozmiar 25x25 cm

Zapraszam do oglądania:









Poniżej zestawienie poszczególnych stron i kilka zbliżeń na szczegóły.
Sporo zdjęć, ale i album spory :)




















Mam nadzieję, że album spodobał się Cioci i że będzie dla niej wspaniałą pamiątką i powrotem do młodych lat.....

A już jutro, albo pojutrze zapraszam Was wszystkich na pierwszy post z moją tekturkową ofertą....
Następne będą stemple - może za tydzień :)

Dziękuję, że cały czas mnie wspieracie, dopingujecie i trzymacie kciuki.
A ja siedzę i dukam te programy i uczę się ich metodą prób i błędów :D

Miłej niedzieli :)
Madzik

8 komentarzy:

  1. Bajeczny album Madziu!!Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Album, Cioci z pewnością się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawał dobrej roboty! świetny pomysł z drzewem genealogicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nadziergałaś! Pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny!!
    Czekam już na tekturki i stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały album :)
    Ciocia zapewne często będzie po niego sięgała :)

    OdpowiedzUsuń