wtorek, 11 lutego 2014

Amor strzela z procy

Witajcie.
Dziekuję Wam bardzo za takie miłe przyjęcie moich tekturek.
Zdaję sobie sprawę, że Ameryki nie odkryłam, ale jednak dla mnie dużo znaczy ten skok w rozwoju mojej firmy :)

Dzisiaj zapraszam Was na wyzwanie Walentynkowe do Magicznej Kartki zatytułowane

Wraz z całym zespołem przygotowaliśmy prace ku inspiracji dla Was :) Może któraś z naszych Walentynek Was natchnie pomysłem i stworzycie zupełnie nową pracę :)

Moja kartka z Amorem - wygląda tak:


Jak widzicie mój Amor nietypowy, bo strzela z pracy, a nie z łuku :)






Tildunia malowana Promarkerami.
Całość wykonana na papierkach z ostatniej kolekcji Magicznej Kartki Venus i Mars.

W sumie to Venus i Mars - nie są już ostatnią kolekcją, bo w sobotę swoja premierę miała nowa kolekcja: Głębia Koloru. Papierki są soczyste i kolorowe - idealne na wiosnę.
I oczywiście są do wygrania TU:

http://www.magicznakartka.blogspot.com/2014/02/magiczna-gebia-koloru.html

Zachęcam do wzięcia udziału w losowaniu.
I oczywiście zapraszam na wyzwanie Amore mio :)

Do usłyszenia/zobaczenia ... (?)
wkrótce :)
Madzik

3 komentarze:

  1. świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodka kartka :) przypomina mi taki tekst z walentynki, którą dostałam w podstawówce i mam do dzisiaj: Jeśli teraz się nie uda to poproszę Robin Hooda :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń