piątek, 21 lutego 2014

Gumowe stemple od Project Prezent

Kochani nadszedł czas, by pokazać Wam moje próbki stempelków.
Pytałam Was, jakie stempelki wolicie: same gumki, czy takie z uchwytem?

Z Waszych odpowiedzi wyciągnęłam wnioski. Otóż nasze stempelki będą dostępne w dwóch wersjach. Stemple z bloczkiem drewnianym i stempelki - same gumki.

Planujemy również (jesteśmy w trakcie projektowania) tworzyć stemple personalizowane z Waszym logo, nazwą bloga itd. - na indywidualne zamówienia. Te stempelki najprawdopodobniej będą od razu przytwierdzane do drewnianego bloczka i dodatkowo będą miały ładny uchwyt w formie gałki :)
Te ostatnie są jednak jeszcze w fazie obróbki u stolarza, więc na razie pokazać nie mogę :)

Poniżej pokazuję to, co dotychczas udało nam się stworzyć, wypróbować i przetestować.
Na zdjęciach - stemple nie mają jeszcze doklejonej pianki, która poprawia jakość odbitki. Pianka wkrótce do nas dotrze.
W tej chwili widzicie gumeczki i projekt drewnianych bloczków.

Jeśli jesteście zainteresowani jakimiś konkretnymi wzorami, lub macie jakieś swoje projekty, które chcielibyście sobie wyciąć - piszcie. Postaramy się spełnić Wasze oczekiwania.

Dodatkowo, jeśli ktoś z Was prowadzi działalność i potrzebuje pieczątki firmowe - takie w plastikowym automacie - również takie wykonujemy.

Nasze pieczątki są bardzo dobrej jakości. Wycinane są głęboko w gumie najlepszej jakości, wzór wycinany jest w formie stożka, są więc długotrwałe.

Zobaczcie więc małą zajawkę, tego co wkrótce pojawi się w naszej ofercie.
Przedstawiam - STEMPLE Project Prezent










Tak jak obiecałam spośród osób, które wypowiedziały się na temat stempli - wylosowałam jedną, która otrzyma gratis jeden stempelek.
Szczęśliwcem zostaje: wykona-Ania
Aniu, gratuluję i proszę o kontakt :)

Wszystkich serdecznie pozdrawiam i dziękuję za Wasze wsparcie i rady :)
Madzik

22 komentarze:

  1. Świetne, ja tam wolę z uchwytem :-))) Zajmują więcej miejsca,ale są zdecydowanie wygodniejsze w użyciu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Madziu, że wzięłaś pod uwagę nasze wszystkie sugestie:) Super stemple! Gratuluję zwyciężczyni:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stempelki są piękne !!!
    Ładnie je zaprojektowaliście.
    No i gratulacje dla Ani !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są!! z pewnością coś zamówię :))a będą fotki z odbitymi wzorkami, bo chciałabym zobaczyć wzorek potuszowany :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą Kasiu. To tylko taki pokaz - jakości raczej :)

      Usuń
  6. Piękne te stemple :) A czy będą też podklejone pianką ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w treści. Pianka wkrótce dotrze i stemple będa podklejone :)

      Usuń
  7. Ooooo rewelacyjnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaale niespodzinka :-) Dziękuję i bardzo się cieszę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są!! I fajnie że w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No... no... Zapowiada się coraz lepiej... Piękne stempelki! Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  11. Hoho... idziesz jak burza :) gratuluję :)... tekturki są wspaniale a i stempelki widze że będą bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuja się świetnie. Pozwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dziewczyny. Ja to bym chciała wszystko już, teraz..... Niestety tak się nie da, doba się nie wydłuża, wszystkiego też nie jestem w stanie załatwić od ręki.
    No cóż - trzeba uzbroić się w cierpliwość :)
    Dziękuję Wam za wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na taki tez będę się pisać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne. ja bardzo chętnie personalny, a póki co te wyglądają nieziemsko :::D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne stempelki....razem z drewienkiem będą idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. no piekne ciekawa jestem czy o moim stempelku pamiętasz personalnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam i próbuję ogarnąc ten temat :D

      Usuń