środa, 5 marca 2014

Album na scrapy

Witajcie wieczorową porą :D

W Świecie Artysty ruszyło dziś nowe wyzwanie.
 Wiosenna barwna zieleń
Należy wykonać dowolną pracę w kolorach zielonych z dodatkiem innych wiosennych barw :D

Ja zrobiłam sobie swój pierwszy scrapowy album. Wreszcie będę miała gdzie trzymać swoje layouty i będę mogła je ze sobą zabierać na warsztaty, kiermasze i inne zloty.
Tylko... ciągle, szkoda mi kasy na koszulki :)



Jako bazę wykorzystałam okładkę albumu typu scrap EFCO



Okleiłam ją zielonymi papierami scrapowymi, m.in. firmy STUDIO75, zielonymi koronkami, literami wyciętymi z zielonego filcu, ozdobami z beermaty i kwiatami.
Na koniec wszystko pomaziałam zieloną farbą akrylową i różowym wodnym tuszem :)
















Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani i gotowi do działania.

Macie około 3 tygodni, więc zabierajcie się do pracy.
Zapraszam na blog Świata Artysty :)

Madzik

2 komentarze:

  1. super album, będzie pięknym zbiorem wspomnień ;))) a koszulki wlicz w koszty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ się tu dzieje... Super album :)

    OdpowiedzUsuń