sobota, 22 marca 2014

Te skrzypeczki daję Ci....

Witajcie w ten pierwszy wiosenny weekend :)
Dziś inspiruję Was w Świecie Artysty.

Chcę Wam pokazać nietypową formę "kartki" gratulacyjnej. Do stworzenia jej natchnęło mnie zamówienie pewnej Pani, która to poprosiła o kartkę dla przyjaciółki swojej córeczki. Kartka - miała być z Gratulacjami za piękny występ. Dziewczynka w piątek grała na skrzypcach podczas wiosennego koncertu.



Wykonałam więc dla niej zawieszkę w kształcie skrzypiec z beermaty. Całość mocno pomalowałam Gesso. Przy czym - nakładałam je grubą warstwą za pomocą zwykłej kuchennej gąbki.
Kiedy farba wyschła pomalowałam ją kredkami akwarelowymi. Niedokładnie - tylko raz mocniej, raz słabiej, używając różnych odcieni różu i błękitu.
 Kredki popsikałam zwykłą wodą, rozmazałam pędzelkiem i pozwoliłam wodzie ściskać w dowolnych kierunkach - obracając skrzypcami na różne strony. Dzięki temu uzyskałam ciekawe tło.


Potem zabrałam się za ozdabianie. Wykorzystałam jałowe gaziki z apteczki :), papierowe kwiaty Primy, listki wycięte z papierów Lemoncraft, oraz button Lemoncraft i tekturowy napis CRAFTfun.








Tył okleiłam papierem scrapowym.



Na sam koniec pozostawiłam sobie chlapania i tuszowania.
Najpierw całość delikatnie potuszowałam brązowym tuszem, a następnie popsikałam różową mgiełką i chlapnęłam odrobinę czarnym tuszem kreślarskim i różowym wodnym barwnikiem 13 arts.



Mam nadzieję, że prezent spodobał się małej skrzypaczce, i że Wy natchnęliście się odrobinę do tego, by pobrudzić rączki farbami, kredkami, tuszami i poeksperymentować z barwami.

A wszystko to za sprawą nowej tekturki Project Prezent - SKRZYPCE.




 Pozdrawiam Was ciepluchno i słonecznie :)
Madzik

16 komentarzy:

  1. boska!!! a inne instrumenty planujesz może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję całą serię. W tym tygodniu myślę, że będę mieć czas zająć się projektowaniem :)

      Usuń
  2. fantastyczna! wzdycham i wzdycham :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajnie wyszły, prawda? Sama się tego po sobie nie spodziewałam :)

      Usuń
  4. Zaniemówiłam... - bajka!!!
    cudeńko..., podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na karty komunijne :) w zasadzie na pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzypce.....coś cudnego !!!!
    Świetny pomysł z kredkami i stworzeniem tak wspaniałego tła .
    No i gratuluję pojawienia się w sklepiku "Na Strychu".
    Miłej niedzielki życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne skrzypeczki. Ja dodałabym struny dla lepszego brzmienia- wiosennego😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Struny są, ale zawiązałam je na kokardkę :D

      Usuń
  8. Rewelacyjnie je zrobiłaś:) Przepięknie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny projekt. Można by powiedzieć, że grałaś w nim pierwsze skrzypce ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń