czwartek, 10 kwietnia 2014

TDZ #32

Witajcie,
Pora na 32. rundę Towarzystwa Dobrej Zabawy.
Tym razem karteczkę dla nas wybierała Aśko :) Padło na kartkę Klaudii Kszp.

Moja interpretacja jest chyba zbyt luźna.....


Poniżej oryginał. Co sądzicie??


Kwiatki mi się nieco przesunęły, jak na złość tym razem nie nałożyłam wielu warstw, no i nie ma tylu przeszyć :(





W sumie to kartka mi się podoba, choć nie podobna do oryginału :)


Koniecznie zajrzyjcie do Aśko, Joasi i Agi.... zobaczcie co one podziałały :)

A ja uciekam do pracy...... bo samo się nie zrobi......
Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem,
Madzik

7 komentarzy:

  1. heh,nie umiem się w niej dopatrzeć oryginału,ale i tak bardzo mi się podoba ;)
    może napiszesz co do czego Cię zainspirowało?będzie nam łatwiej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha Asia, dobre. Ale ja mam podobnie.
      Stwierdziłam że zrezygnuję z warstw i zamiast skrzywiać przykleję prosto tą jedną.
      Kwiaty miały być w tym samym miejscu, ale mi się coś przesunęło.
      Zamiast ptaszka i tekturowej ramki - mam plaster miodu.
      A wstążke i stempel dodałam od siebie :)

      :))))

      Usuń
    2. hehehe, teraz zdecydowanie łatwiej stwierdzić, że to lift ;)
      Kartka jest urocza :)

      Usuń
  2. Świetna kartka! Bardzo mi się podobają kolory - lekkie, radosne, wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszedł ten "free style" :D

    OdpowiedzUsuń