niedziela, 1 czerwca 2014

Sezon Truskawkowy

W sezonie truskawkowym, a nawet ciut przed - kiedy w sklepach pojawiają się już truskawki zagraniczne - zajadam się ile tylko mogę :)
Najlepsze te z własnych grządek.... ze śmietanką i cukrem..... - to moja codzienna porcja czerwonych witamin.

W tym roku - postanowiłam też wykorzystać koszyczki......


Wystarczyły dwie warstwy gesso...


... i tekturki Project Prezent - mają już swoje mieszkanko.


Mam już dwa duże koszyczki gotowe.
A w kolejce czekają jeszcze dwa małe :)

Co więcej z truskawek? Pyszne ciasta! Np. tort urodzinowy dla mojego synka, którym dzisiaj się zajadaliśmy......
Wprawdzie Miko urodził się 3 czerwca, jednak już dziś świętowaliśmy z okazji niedzieli :)


A pyszne ciasteczka przygotowała dla nas Asia z Sweet Project



****
Od jutra rozpoczynamy malowanie mieszkania, kładzenie płytek itd.
Więc przez dwa tygodnie - mało mnie tu będzie..... :)
Wybaczcie.
Pozdrawiam
Madzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz