poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Jak zapakować zdjęcia z profesjonalnej sesji :)

Pudełko na zdjęcia i folder na płytę.... dla Sylwia Plis Fotografia

Polecam - piękne sesje..... i pięknie zapakowane ;)





Papierki z Lemoncraft - przypadły mi do gustu. Są bardzo delikatne jeśli chodzi o wzór i kolorystykę. Lubię tak czasem - delikatnie :))

A w sobotę moja Lenia miała 7. urodziny i po raz kolejny zadała sobie pytanie: "Kiedy to wszystko zleciało?" Dopiero co przeżywaliśmy naszą pierwszą ciążę, a tu już pierworodna ma 7 lat i we wrześniu pójdzie do 1 klasy. A na dodatek - ja jestem jej mamą. Trudno mi w to wszystko uwierzyć!!!!

Asio - tort zrobiłam TEN i to był strzał w dziesiątkę. Lenka jest wybredna co do słodkości nawet. Nie jada placków, ciast, tortów z masami, owocami, skomplikowanych..... więc ten tort to był pierwszy, który jadła na swoich urodzinach. Do tej pory - moje starania zjadali wszyscy, tylko nie Lenka :)

Dziękujemy za wszystkie życzenia, pamięć, prezenty. Lenka była zachwycona każdym podarunkiem :D

Teraz zmykam. Buziaki i miłego dnia :)
Madzik

4 komentarze:

  1. Komplet uroczy :)

    Dzięki za namiary na tort wygląda pysznie i (co dla mnie najważniejsze) nie jest chyba skomplikowany ;) Moja Zuzia lubi wszelkie słodkości ale zwykle na urodzinach 'nie ma czasu' na jedzenie :)
    Najlepsze życzenia dla Lenki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dopytam o posypkę, której użyłaś do tortu bo w komentarzach widzę, że są jakieś kontrowersje ;)

      Usuń
    2. Do środka dałam tą zwykła - takie kreseczki - i tam wyczytałam, że jest najodpowiedniejsza do środka. A wierzch posypałam drobnymi kuleczkami :D

      Usuń
    3. Dzięki, muszę poszukać w sklepie :)

      Usuń