poniedziałek, 15 września 2014

kartka, jak kieszonka boxa

Zamówienie nietypowe, chociaż sama od jakiegoś czasu przymierzałam się do serii takich kartek.
Seria niestety nie powstała, bo międzyczasu zabrakło, ale oto jedna, pierwsza - JEST.

Kartka na ślub - jak kieszonka z boxa.
Wystarczy tylko zdecydować - jaki wariant przeznaczenia kasy - wybieramy :)








Podoba Wam się taki sposób darowania pieniędzy Młodym?

Ja - zasmarkana, z bólem głowy idę coś porobić, bo .... jakoś robota sama nie chce się dziś palić mi w rękach.
Miłego popołudnia.
Madzik

7 komentarzy:

  1. U nas niestety też sezon przeziębień, życzę zdrówka! :) A kartka podoba mi się bardzo, bardzo. Szczerze mówiąc wolałabym taką kartkę zamiast boxa chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka!
    ... i nie poddajemy się ;) zdrówka i siły życzę!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł :) i oczywiście piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka Madzik życzę; fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny. Katar - to najgorsza choroba z tych małoinwazyjnych.
    Sponiewiera mnie zawsze strasznie, siadając na zatoki, oczy itd....
    A L4 nikt nie daje ;)

    OdpowiedzUsuń