sobota, 13 września 2014

Kuchenna zawieszka - jak makatka

Wszyscy znamy ludowe mądrości, które kiedyś nasze babcie wieszały na ścianach w kuchni.
Np: "Dobra żona tym się chlubi, że gotuje co mąż lubi"...
Mądre, prawda? ;)

U mnie dziś -coś na tę nutę, tylko.... bardziej współcześnie.


Zawieszka do kuchni w formacie A4.
Sztywna, bo na podwójnej beermacie, kolorystycznie dopasowana do wnętrza kuchni, z odrobiną tamtejszego stylu retro przemyconego w starych koronkach.











Tekst - ostatnio modny!
A Wam się podoba? Też nie macie nieskazitelnie czystych domów? :)))

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego słonecznego weekendu.
Madzik

9 komentarzy:

  1. Hasło super ! Nie jestem nudna :-) Ale patrząc na bałagan papierowy, to u mnie przegięcie w drugą stronę :-( Może coś budującego w tej sprawie ? Określenie "artystyczny bałagan" już się przejadło :-) Zawieszka bardzo elegancko się prezentuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to hasło ;) ja to nawet wolę bałagan, bo paradoksalnie wiem, gdzie co jest ;)
    Zawieszka wygląda super! Świetne te serwetki, to wykrojnikowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na ozdobę kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawieszka... - hmmm..., pocieszająca ;)
    piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie to hasło bardzo...,pomysł fajny..

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo.... to o mnie :) super skomponowana zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! też chcę,tylko z innymi czcionkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można taką zamówić?

    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń