czwartek, 2 października 2014

Kwieciście i brokatowo na ślub

Zawsze wzbraniałam się od brokatu, jakoś nie pasuje do mnie - tak mi się wydawało. Czasem używałam w pracach świątecznych, ale na tym kończyło się zwykle brokatowanie.

Dziś mam..... na kartce ślubnej....
Kwiaty pięknie skrzą. Co o tym sądzicie?






Kwiaty, listki, wykrojnik serwetkowy - firmy Primamarketing.
Osobiście uwielbiam.

Do kompletu powstało pudełko na zdjęcia i folder na płytę ze zdjęciami :)
I - oto mamy pierwszą inspirację na blogu firmowym Project Prezent:







Wykorzystałam stempel: Chwile warte wspomnień.

Zapraszam wszystkich na zakupy, bo do końca tygodnia (do niedzieli do północy) trwa promocja.
Darmowa przesyłka od 40 zł - na terenie kraju :)
Zamówienia można składać na Artillo (odliczamy koszt przesyłki), lub przez e-mail.

Miłego dnia,
Madzik

1 komentarz: