poniedziałek, 26 stycznia 2015

Z okazji ślubu - sezon otwarty :)

Przepraszam wszystkich za długą nieobecność. Wszystko spowodowane jest przez Was i Wasze zamówienia :) DZIĘKUJĘ :)
Niestety, nie wszystko nadążam fotografować, ale powiem Wam, że już nie cierpię z tego powodu tak bardzo jak kiedyś.Teraz odczuwam jakiś taki spokój :D

Dziś mam do pokazania ślubną karteczkę, wykonaną już sporo czasu temu. Wykorzystałam na niej - moją ulubioną gałązkę ProjectPrezent.


Nie wiem czy to widzicie, ale papier ma wzór tiulu....... dodatkowo - nałożyłam na niego warstwą białego prawdziwego tiulu :)




Karteczka delikatna i nie bogato zdobiona, jednak elegancka i dostojna. :)

Miłego dnia Wam życzę.
Ja do 15-tej - bez prądu..... brrrr

Madzik

4 komentarze:

  1. Śliczna! Uwielbiam ślubne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo, elemelegancka! zapraszam do mnie, kobieto :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Papier ma taki śliczny wzór. Właśnie ostatnio szukałam gałązek na kartki, dziękuję za tego linka, przy następnych zamówieniach skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń