wtorek, 17 marca 2015

Vouchery, zaproszenia na sesję z metamorfozą

Specjalne zaproszenia do studio fotograficznego, w którym wykupić można nie tylko zwykłą sesję kobiecą, ale również sesję z opcją przemiany zewnętrznej - z pomocą stylistów, fryzjerów, manikiurzystek ......
Ech...... być kobietą, być kobietą.....
https://www.facebook.com/stylowefotomorfozypl


 z różowym tłem i fuksjowymi szpilkami....



... oraz z fuksjowym tłem i różowymi szpilkami :)


i oczywiście z moim motylem :)


Co Wy na to?
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękując za wszystkie komentarze pozostawione zwłaszcza pod postem z kartkami Lenki. Artystka jest wniebowzięta :D

Ja idę do dalszej pracy i kurować ból głowy.
Mamy dziś takie piękne słońce, a taki niesamowicie silny, zimny wiatr, że myślałam, że mi głowę urwie jak szłam po Lenkę. Za chwilę czeka mnie wyprawa nr 2 po Mikołaja. Chyba założę czapkę...

Madzik

1 komentarz: