środa, 20 maja 2015

PakaMaka ...

... czyli firma, która produkuje dla mnie pudełeczka, foldery i bazy do kartek.
Szczerze ją polecam, ja korzystam non stop.
Na dowód - kolejne zaproszenia na sesję i foldery na płyty CD.






Te foldery są genialne. W planach mam - pokatalogowanie wszystkich zdjęć, które mam na kompie.
Czas je zgrać i zarchiwizować, zanim gdzieś znikną lub coś im się stanie.
Foldery PakaMaka - będą idealne do przechowywania takich płyt. Można je oryginalnie ozdobić, opisać.
Tak, to jest myśl :)

Pozdrawiam Was nocną porą i zmykam spać :))
Madzik

1 komentarz:

  1. Tak, to jest bardzo dobra myśl:) że też tak nocną porą jeszcze trzeźwo myślisz;) A tak poważnie to bardzo dobry pomysł, coraz to więcej ludzi chce fajnie opakować płytę, czy to jako prezent czy dodatek czy po prostu dla siebie. Ostatnio sama tworzyłam bo na zamówienie bazy było juz za późno,a le chętnie skorzystam z gotowca następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń