środa, 21 października 2015

Niezobowiązujący upominek z sercem

Niedawno spróbowałam ozdobić pudełeczko na ciasteczka - jako formę podziękowań.

Wykorzystałam pudełeczko z okienkiem od PakaMaka, oraz ciasteczka od Sweet Project.

Takie małe pudełeczko ze słodkimi piernikami - jest fajnym, niezobowiązującym prezentem Mikołajowym, gwiazdkowym, urodzinowym, czy jako forma podziękowania za coś dla nas ważnego.

Jeśli ktokolwiek miałby ochotę na takie pudełeczko - piszcie śmiało. Zamówię dla Was ciasteczka w Sweet Project (albo możecie to zrobić sami - podając tylko informację, że ciasteczka będą zapakowane w pudełko z okienkiem od Pakamaka - wtedy Sweet Project - dobierze odpowiedni rozmiar ciastek, wykona Wasze zamówienie i dostarczy do mnie) i zapakuję je w stosowne opakowanie, opatrzone specjalną zawieszką, imieniem, dedykacją itp.

Cena ozdobionego pudełeczka - 15 zł (+ cena ciastek)
Koszty przesyłki - będą tylko jedne.




Zapraszam !
Zachęcam do składania już gwiazdkowych/mikołajowych zamówień..... w świecie rękodzieła - wszystko tworzy się dłużej niż w chińskiej fabryce..... więc wymaga to czasu :D

Pozdrawiam serdecznie :)
Madzik

4 komentarze:

  1. Przepiękne :)
    Aż strach pomyśleć, że to już ten czas..., a ja działek w lesie z moim "rękodziełem"..., ach żeby tak doba dłuższą była ;)
    Pozdrawiam i już oczekuję Twoich dzieł świątecznych, co roku piękniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hahaha, no właśnie zastanawiałam się co za działki masz w lesie :)

      Usuń