wtorek, 3 listopada 2015

80 mieć lat.......

.... Kartka z okazji 80 urodzin p. Heleny.

Niby banalne, najprostsze - a jednak najpiękniejsze życzenia....... Życząc komuś "Wszystkiego najlepszego" - zamykamy w tych dwóch słowach wszystko to, co chcielibyśmy podarować naszym bliskim.

Stworzyłam karteczkę na 80 urodziny. Taka rocznica wymaga wyjątkowej oprawy. Więc karteczkę ozdobiłam pięknym dużym materiałowym kwiatem, gałązką delikatnych listków i wymownym stemplem. Całość zamknęłam w solidnym pudełku od PakaMaka, które również ozdobiłam dopasowując do kartki.











I jak?
Nie pamiętam jaki forma miała ta kartka :)
Ale chyba była ok 14x20 cm ... :)
Albo A6 ????

Zapomniałam :)

Miłego, słonecznego dnia!
Madzik

1 komentarz:

  1. elegancka, idealna na 80tke;))
    zapraszam do mnie...nowy projekt s(po)tworzyłam..:)))

    OdpowiedzUsuń