piątek, 13 maja 2016

Pamiątki Komunijne - personalizowane

Dzień za dniem leci jak szalony. Prac mam mnóstwo niepokazanych, sporo w ogóle nie zdążyłam sfotografować, a wciąż powstają nowe... nie nadążam, nie wyrabiam się, zalatana jestem :)

W ramach nadrabiania - dziś mały hurcik komunijny. Mam nadzieję, że ilość zdjęć Was nie zniechęci do tego, by obejrzeć wszystkie prace ;)

Pamiątka I Komunii św. Dominika






Pamiątka I Komunii św. Patrycji






Pamiątka I Komunii św. Maksa






Pamiątka I Komunii św. Aleksandry





Pamiątka I Komunii św. Oli 





Wszystkie moje kartki wykonuję na bazach PakaMaka, pakuję w pudełka PakaMaka i ozdabiam tekturkami Project Prezent :)

Dobrnęliście do końca?
Jutro kolejny hurt - tym razem kartki ze zdjęciem ;)

Dobrej nocy.
Madzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz