sobota, 25 lutego 2017

Album dla dziewczynki na roczek :)

Na przekór pogodzie - na dziś przygotowałam post, w którym pokażę Wam bardzo słoneczny album, który wykonałam jeszcze latem. Do tej pory jednak nie było okazji, by go opublikować.

Album wykonałam na bazie z  beermaty 25x30 cm
U nas możecie kupić karty albumu zarówno na sztuki, jak i w komplecie (po 6szt).
Ja wykorzystałam 9 kart, więc potrzebowałam opcję "na sztuki" :)
Album jest ozdobiony stemplami Project Prezent w większości z kategorii "Tematyka dziecięca".
Wykorzystałam prawie wszystkie okrągłe stempelki, które świetnie wkomponowują się w styl albumu:

Zobaczcie jak wygląda całość i..... niech słoneczne zdjęcia - dodadzą Wam energii.






Wybaczcie, że nie wstawiam zdjęć poszczególnych stron, ale nie fotografowałam albumu aż tak dokładnie. Poza tym musiałabym wstawić ze 20 zdjęć :)
Poniżej - pierwsza strona albumu.




Pozdrawiam serdecznie
Madzik

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszło. Natychmiast nabrałam ochoty, aby sporządzić taki albumik dla mojej małej, ale pewnie na myśleniu się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, dopracowany, idealny :)

    OdpowiedzUsuń