środa, 26 lipca 2017

Karteczki na wesele :)

Ja się opalam, albo opatulam w kurtkę na wakacjach (nie wiem jak jest, powiem jak jak wrócę).
Post ustawiłam wcześniej :)
W tym roku szalałam na 3 weselach.
Karteczki zrobiłam takie:


Tutaj użyłam najtrafniejszego stempla ślubnego - jaki mamy w ofercie


Druga karteczka dla Asi i Darka
zamknięta w pudełeczko z okienkiem od pakamaka.pl


i ozdobiona stemplem



Trzecia karteczka bez stempelka, ale również wykonana na bazach pakamka i również zapakowana w pudełko z okienkiem -tylko, że biało-brązowe.
Karteczka ozdobiona też naszą tekturką, która gdzieś mi jeszcze zaległa została.





Wszystkie te kartki wykonałam na zamówienie mojej Cioci, która te karteczki podarowała Młodym.
Sobie nie zdążyłam nic zrobić :(

***
Czyli co?
Chyba wypoczywam dalej ;)
Madzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz