poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wesele Ani i Pawła - karteczki

Cześć Kochani!
Długo mnie tu chyba nie było, więc czas się wziąć w garść i znów zacząć działać.
Mam dziś dla Was dwie karteczki, które wykonałam na ślub mojego kuzyna.
Niestety nie zrobiłam im pięknych zdjęć :(

W obu wykorzystałam stemple Project Prezent :)


Tutaj użyłam stempelka z gałązką listków, która odbiłam na zielonym papierze i wycięłam :)
A na pudełko przykleiłam stempel personalny - imiona w wianku. Taki stempel można potem włożyć do pudełeczka z kartką i podarować Młodym jako prezent :) 





Druga karteczka - fotografowana jeszcze na warsztacie, na zielonej macie do cięcia :D
Użyłam tutaj stempla - róża VII narożna.
Pokolorowałam stempel - promarkerami :)





Mam nadzieję, że Państwo Młodzi byli zadowoleni ;)
P.S. Kwiaty wykonała z foamiranu nasza zdolna Ms. Totti

Użyte stemple:




1 komentarz: