poniedziałek, 16 lipca 2018

Podziękowania dla dziadków - pudełko na zdjęcia 15x21 cm

Cześć! :)
Przygotowałam na dziś pudełeczka. Pudełeczka ozdobione pięknym cytatem o miłowaniu drugiego człowieka.

Pudełka w rozmiarze 15x21 cm - są opakowaniem na kartę z podziękowaniami dla Babci i Dziadka, a także na pamiątkowe zdjęcia z I Komunii św. ich wnuczki :D

Zobaczcie :)











Mam nadzieję, że Dziadkowie byli wzruszeni :)
Karteczki wykonałam w lipcu, więc są jak najbardziej świeże :)

Pozdrawiam,
Madzik

1 komentarz:

  1. Jak najbardziej takie rzeczy mogą się przydać i ja jeszcze jestem zdania, że właśnie dlatego dobrze wiedzieć jakie np. gadżety reklamowe są warte uwagi. Mi spodobały się zestawy gadżetów biurowych z logo https://reklamowegadzety.pl/c/Zestawy2 i wiem, że to jest właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń