poniedziałek, 29 marca 2010

Dwojako


Zaproszenie na I Komunię Św. dla chłopca. To tylko taki projekt. Ciągle czekam na zamówione kwiatuszki, więc spróbuję jeszcze zrobić opcję z tamtymi kwiatuszkami.
Jednak tu ... jak widać kwiatki też są. Ale to już zasługa nowego dziurkacza. Strasznie fajne kwiatuszki daje ten dziurkacz. Masę możliwości. Strasznie się cieszę, że go kupiłam, bo przeciez kwiaty nadają się na każdą okazję. Wszystko zależy od oprawy.
No więc pierwsza kartka -to owo ZAPROSZENIE:






Karteczka druga, gdzie totalnie wyżyłam się na dziurkaczu to karteczka z okazji: urodzin, imienin, bez okazji itd. Właściwie nadaje się na wiele okazji.
Zrobiłam ją według kursu MAMUTY. Właściwie raz zobaczyłam kursik, potem zasiadłam i zrobiłam kartkę. Nie chciałam robić dokładnie krok po kroku tego co proponuje Mamuta. Chciałam dać troszkę od siebie. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze wiele muszę się nauczyć, to bardzo chętnie korzystam z takich różnych kursów.
Obszycia na karteczce - uwaga - ręczne.
Obiecałam Wam trening szycia na maszynie. Normalnie się nie da. Moja maszyna jest chyba coś uszkodzona. Ścieg zygzakowy robi wybrakowany - omija niektóre łączenia nitek. A na ściegu zwykłym prostym - potrafi się zaguźlać, że trzeba wszystko odrywać, pruć itd.
Zaczęłam robić okładkę do notesu, ale ... zniszczyłam ją tą moją maszyną. Będę więc robić notesik od nowa.
A teraz ... karteczka z drzewkiem.






Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze.

4 komentarze:

  1. Faktycznie, świetnie eksploatujesz dziurkacz. Tej pierwszej komunijnej może nawet jeszcze brakuje ze dwóch mniejszych kwiateczków, ale jest bardzo ładna i staranna. Druga "mamutkowa" też urocza, świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie - może powinnam coś dodać do tego zaproszenia komunijnego, bo tak mi sie jakos pusto zdaje.
    Dziękuję za odwiedziny i dobre rady ;o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne obie !!!
    I ta komunijna i ta okolicznościowa. Mam też ten dziurkacz, ale o nim zapomniałam. Najwyższy czas go zacząć używać. Tobie tak świetnie to wychodzi !!!!!!!!!
    I super kolorki.

    OdpowiedzUsuń