czwartek, 1 grudnia 2011

Grudniownik i kalendarz adwentowy - jako 2in1

Myślałam, że mieć nie będę, ale mam. Mój GRUDNIOWNIK. Strasznie się z niego cieszę.
Ciągle jeszcze nie mam dla niego okładki, ale najważniejsze było stworzenie kart, bo od dziś zaczyna działać ;o))
Okładkę dorobię i jakoś go zepnę w całość, chociaż chodzi mi po głowie myśl, by związać go tylko sznurkiem, albo dorobić mu pudełeczko ;o))


W całości utworzony jest z kopert, a koperty zrobiłam a nawet uszyłam własnoręcznie z szarego pakowego papieru ;o))

Grubiutki jest, ale za to malutki. Rozmiar kopert to mniej więcej 10x10cm.


Poniżej kilka fotek poszczególnych stron. Jedna strona ozdobna z możliwością zapakowania do koperty wspomnień, zdjęć. Druga strona - oczekuje na moje zapiski.


Sporo malowałam białą farbą akrylową. Taką do ścian ;o))


Żeby nie pokazywać pustych stron- pokażę kilka "prawych" stron kopert.

Moim Grudniownikiem chcę się pochwalić TU, czyli na Journal Your December Project.

Zgłaszam go też na wyzwanie #18 w scrapki.pl - pt. Grudniownik.

Oraz dołączam do akcji "Pokaż swój Grudniownik" na blogu Ilove SCRAP.



To jeszcze nie wszystko na dziś.
Mój grudniownik obecnie jest przytwierdzony do tablicy korkowej i tworzy KALENDARZ ADWENTOWY ;o)
Lenka jest zachwycona. Nie może się doczekać rozpakowania pierwszej niespodzianki.


Kilka zbliżeń na koperty. Prawie wszystkie są płaskie. 3 są przestrzenne - na nieco grubsze słodkości :D


Wykorzystałam tu sporo moich zasobów scrapkowych, które zakupiłam 2 lata temu na allegro. Nie miałam wtedy żadnych dziurkaczy, ozdobnych nożyczek. Zrobiłam więc zakupy hurtowe. Wtedy mi się wydawało, że mam strasznie mało. A okazało się, że starczyło do dziś, a nawet jeszcze sporo zostało.

Zaszalałam z guzikami...




Gdzieniegdzie skrawki kolorowej koronki, atłasowe choinki i gwiazdki, cyferki ze wszystkich zbiorów jakie posiadam i jeszcze ze starego kalendarza.... Do tego biała akrylówka, przeszycia maszynowe i czarny marker.



Napracowałam się, ale warto było ;o))
Mój Kalendarz 2in1 zgłaszam na Rękoczyny #18 Antilight pt. Kalendarz.

A teraz lecę już spać, bo jak zwykle nie położę się już tego samego dnia, którego wstałam rano ;o))
Dziękuję za wszelakie komentarze. Jesteście cudni i dodajecie mi skrzydeł i wiary w siebie.
Przypominam o moim candy - link macie u góry w pasku bocznym.

papa

16 komentarzy:

  1. jak zrozumiem ideę tych grudniowników, to może za rok s(po)tworzę własny ;> ;)
    kalendarz prezentuje się bajerancko! nawet trochę zazdroszczę Lence :D :))
    widziałam na innych blogach, że do kopert kalendarza zamiast/oprócz słodyczy wkłada się zadania do wykonania, np. wspólne zrobienie łańcucha na choinkę czy wysłanie kartek :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach...cudowny :) Wspaniały pomysł na wykorzystanie grudniownika w dwójnasób :) Lenka na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny
    poszalałaś na całego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wow wow !!!! uwielbiam takie cuda! bardzo pomysłowe,kolorowe,no super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysłowy - takie 2 w 1 :)
    Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie pomyślane i do tego MEGA praca za Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na grudniownik z kalendarzem :). Załuję, że mój Jasiek jest za mały na adwenowy kalendarz, bo bym zgapiła od Ciebie :)... Ja nie dorabiałabym mu okładki. Tak związany wygląda bardzo fajnie. W środku jest bogato ozdobiony więc okładka może zostać pusta...
    Ciekawe co Lenka znalazła w dzisiejszej kopercie ? :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny grubasek :) oj! zaszalałaś, zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grudniownik prezentuje się wspaniale! Dzieciaczki pewnie są nim zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba najfajniejszy grudniownik jaki widzialam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kapitalny pomysł!!! Super. To najweselszy grudniownik jaki widziałam. Widać, że sporo się napracowałaś ale efekt super.

    OdpowiedzUsuń
  12. No zaszalałaś - świetna praca !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny! Super pomysł! Pięknie uszyłaś koperty. Zachwyciłam się pomysłem rozłożenia pamiętnika na tablicy - wspaniały kalendarz!

    OdpowiedzUsuń