piątek, 2 grudnia 2011

Listy do Świętego....

Dwie karteczki na wstępie.
Z papierów UHK Hohoho. Tekturki ze Scrapińca.


Bałwanek pokryty Glossy Accent. Digi stempelek od Dorotki, o której będzie poniżej ;o)


Druga karteczka z wykorzystaniem obrazka z zeszłorocznej "kolędy".


Na dzwonkach Crackle accent.


A skoro mowa o świętach i Dorocie to chciałam się Wam pochwalić, że zapisałam się na wymiankę Bożonarodzeniową u Ladybug, czyli u Dorotki. Szczegóły znajdziecie TU, lub klikając w obrazek.


Powinnam teraz napisać o czym marzę w wymiance, by zainspirować mojego Mikołaja...
O czym ja marzę? Lubię niespodzianki. Ostatnio lubię też róże. Sama sobie ostatnio sprawiłam taki oto prezent:




Napatrzeć się nie mogę na moją konewkę, dlatego muszę jej stworzyć odpowiednie miejsce ;o)
Marzyłabym o jakiejś zawieszce do kuchni, lub może o jakiejś poszeweczce na poduszkę.
O rękawicach też, lub nowym szalu/chuście. O ....
może wystarczy, bo mogłabym tak wymieniać i wymieniać!!!
Będę się cieszyć z każdej niespodzianki wykonanej czyimiś rękami ;o))

A dziś np cieszę się karteczkami, które wykonała moja Lenka. Maleńkie są. Wykonane w pewnym celu i specjalnie dla kogoś.
Oto przód:


i tył:
A tu środek. Przekonajcie się do kogo poleciały karteczki:


Listę życzeń dyktowała mi Lenka. Starałam się ją naprowadzać na to -co jej kupiłam, ale niestety kilka rzeczy jest ponad program, np taka lalka lekarka - w sensie barbie ;o/// Albo te puzzle z syrenką.... Puzzle dostanie, ale akurat na syrenkę nie wpadłam - hahaha
Ale spójrzcie jakie ona precyzyjne detale podaje: kolory, zawartość, wzory!

Mikołajową listę też tworzyła, podobno w konsultacji z nim. I też kilka rzeczy dopisała mu ponad program: lalę, traktor, księżyc z gwiazdkami do rysowania (ciekawe co miała na myśli?)- bo Miko bardzo lubi księżyc....

Święty Mikołaj zabrał sobie te listy z naszego balkonu. Skoro trafił po listy, to i z prezentami trafi. Co nie?

Wczoraj dostaliśmy już reklamówę słodyczy od taty z pracy, no i się obżeramy ;o)

Pozdrawiam Was..... strasznie słodko!!!!!

P.S. Zachęcam do wymianki świątecznej. Fajna sprawa :D

2 komentarze:

  1. Długa lista prezentów, ale co to dla Mikołaja :)...
    Najbardziej podoba mi się przedostatnia pozycja z listy małego Mikołaja - SAMOCHÓD ALBO LEPIEJ TRAKTOR :)
    Konewka śliczna !.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki, szczególnie podoba mi się ta druga :)
    Kartki Lenki też śliczne :) A prezenty bardzo wymagające, szczególnie córeczki, hehe :)
    Mój synek będzie pisał list jutro i mam nadzieję, że nie zmienił zdania co do prezentu, bo Mikołaj będzie miał wtedy problem :))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń