niedziela, 1 stycznia 2012

Do siego roku!!

Witam Was w nowym roku. Nie zdążyłam złożyć życzeń wczoraj, więc dziś przyjmijcie ode mnie wszelakie dobre i pozytywne życzenia na nadchodzący rok. Wielu nowych twórczych wieczorów i poranków. Nowych umiejętności, weny i czasu by realizować wszystkie swoje scrapowe pomysły.

Ja stary rok zakończyłam scrapując ;o)
W ciągu kilku ostatnich dni wykonałam grubaśny album. Pokażę dopiero za jakiś czas, bo jeszcze nie sfotografowałam. W Sylwestra robiłam pracę na wyzwanie Szuflady, o czym już wkrótce na blogach. Potem imprezowaliśmy z Lenką w piżamach. Strasznie lubię takie nasze spokojne, niczym nie popędzane dni, czy wieczory. Miko sobie słodko spał i nie budziły go nawet fajerwerki, a musicie wiedzieć że mieszkamy przy rynku miasta i tu najwięcej hałasowano ;o)

A dziś chcę pokazać Wam zaległą pracę. Nie jest to nic wysokich lotów, ale wykonałam to specjalnie dla malutkiego nowego mieszkańca ziemi - Jasia.

Pudełeczko!


Na buciki!!!


A podarowałam je razem z karteczką, którą specjalnie dla mnie, a raczej specjalnie dla Jasia wykonała mamajudo, w ramach wygranej w organizowanym przez nią facebokowym candy ;o))
O szczegółach możecie przeczytać - klikając w link mamajudo. Karteczka była opatrzona w ręcznie robione pudełeczko - niestety nie sfotografowałam go. Jednak do Jasia poleciała w moim pudełku, gdyż do tamtego nie zmieściły się buciki ;o))
Oto ona!


Piękna prawda?

Teraz lecę zastanawiać się czy podołam wykonać niecny plan Asicy..... ;o))

Noworoczne buziaki posyłam.

4 komentarze: