czwartek, 18 lipca 2013

Ramka na zdjęcia z wakacji

Hej ho!

Dziś pokazuję rameczkę, która będzie dla nas pamiątką wycieczki do Trójmiasta. Pomieści ona 2 zdjęcia z Gdańskiego Zoo :)
Rameczka jest inspiracją dla CRAFTfun. Zapraszam na blog po szczegóły.


Zrobiłam ja na CRAFTfunowej bazie ramkowej (KLISZA). Ramka jest duża, bo 15x30cm.
Skleiłam ją za pomocą kosteczek 3D, dzięki temu nie jest taka płaska.


Najpierw okleiłam tło papierem scrapowym, a wierzchnią część tzw. kliszę - pomalowałam czarną farbką akrylową.


Potem przykleiłam duuuuuużo kosteczek i skleiłam obie części.


 Na koniec zostało już tylko ozdabianie:







Duuuużo zdjęć! Brakuje tylko tych z Zoo, ale one pojawią się w najbliższym tygodniu :)
Wszystkie tekturki oczywiście z CRAFTFun.

Próbuję wymyślić dla Was coś fajnego na czas mojej nieobecności, ale nie wiem, czy zdążę wdrożyć to w życie.
Tymczasem pozdrawiam i dziękuję za moc miłych komentarzy :)





P.S. Biegnijcie jeszcze do Magicznej Kartki po nowości :)
Te papierki będą idealne do zrobienia albumiku z naszej wycieczki :)


8 komentarzy:

  1. super!! słonik jest boski chyba sobie takowego kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny świetny pomysł! Zwierzątka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Rameczka bardzo pomysłowa i zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to miłego wypoczynku....pozxdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rameczka :)
    Życzę udanego wyjazdu i pięknych przeżyć na wakacyjnym szlaku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czaderska ta ramka,a z Waszymi zdjęciami będzie jeszcze czaderdsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czaderdsza - to jest to słowo, którego mi brakowało w słowniku. Dziękuję <3

      Usuń
  7. Czadersza hihi - Asia wie co dobre ! :) Słonik wymiata !

    OdpowiedzUsuń