piątek, 4 lipca 2014

kartka ślubna z parasolkami

No i wracamy do tematyki ślubnej.
Znów nazbierało mi się kilka prac do pokazania...
Na pierwszy rzut - prosta kartka z okazji ślubu....






 


A w zanadrzu, kolejne boxy, album i karteczki.....

NA "budowie" zaś...... skończyłam malować korytarz, wywożę już farby, gładzie, szpachelki.... sprzątam, zmywam.........
... a czas zaiwania. Do poniedziałku - mało czasu.....

Ciepło pozdrawiam na cały weekend, bo nie wiem czy dam rade tu zajrzeć do pon.
Madzik

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle perfekcyjna,cudna karteczka :)
    Niedawno koleżanka zakomunikowała mi,że muszę dla niej wykonać 3 kartki ślubne w najbliższym czasie ...
    Nigdy nie wykonywałam,bo jak wiesz laikiem jestem,raczkuję w papierkach :(
    Twoimi zawsze się zachwycam i podziwiam ;)
    Pozdrawiam serdecznie,życząc miłego weekendu :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna i urocza karteczka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka :-) Pomysłowo wykorzystane parasole :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka:) podobają mi się te parasolki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciła mnie ta karteczka - świetny pomysł i perfekcyjna jego realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, kolorowa i radosna jednym słowem idealna na ślub :) Świetna kompozycja i dobór dodatków!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń