poniedziałek, 7 listopada 2011

Uratowana!!!! i Wyróżniona ;o))

Na wstępie pokażę Wam moje nowe kartki świąteczne. Zapewne zdziwicie się, kiedy napiszę, że wykonałam je z typowo letnich papierów bo z kolekcji Hometown Summer firmy pinkpasilee. Kupiłam je za wygranego Bona w scrapki.pl.
Prezentują się tak:

Postawiłam na ręczne przeszycia kordonkami ;o)
Obrazek wydrukowałam resztkami sił mojej drukarki (bo ja jedno sprzyja, to drugie musi się psuć), podkreśliłam go nieco glossy accent i nakleiłam na piękny wykrojnikowy ażurowy owal, który dostałam tym razem od Aśko.
Mój jest z kolei ten "szyld" ;o))




Druga karteczka z tych samych papierów.
Karteczka z cytatem, ozdobiona poisencją wyciętą z TEGO papieru (jedyny świąteczny jaki kupiłam w tym roku)

Wykrojnikowa serwetka - także od Asi.


I jak Wam się podobają świąteczne kartki z wakacyjnych papierów? ;o))
Powiem nieskromnie, że ja jestem z nich zadowolona.

Karteczki zgłaszam na wyzwanie#9 w UHK - "Oh Oh Oh! Już niedługo Święta"


Teraz muszę tylko zrobić skok na jakiś sklep i kupić sobie ćwieki, bo mam straszny deficyt ;o)


****

A teraz wiadomość z ostatniej chwili: właśnie dotarła do mnie przesyłka ze Scrapińca. Pamiętacie, że wygrałam tam wyzwanie wrześniowe - tym pudełeczkiem? Dosyć długo czekałam na przesyłkę z moją niespodzianką i dziś dotarła.
Kochani - zostałam uratowana!!! Dostałam masę wycinanek typowo świątecznych, a na dokładkę świąteczne papiery z UHK - Ho ho ho ;o)))
Czy to nie cudowna wiadomość???
Dziękuję Dominice za tak cudowną niespodziankę.
Ale jestem happy!!!
;o))

***

Na koniec zostawiłam sobie - super ważną informację.
Otóż zostałam projektantką Szuflady, z czego się niesamowicie cieszę.

Mam nadzieje, że będziecie mnie tam odwiedzać, że moje prace chociaż ciut Was zainspirują i że będziecie czasem brać udział w moich wyzwaniach.

Ech..... co za początek tygodnia ;o)

11 komentarzy:

  1. pierwsz zielona karteczka mi się bardzo podoba :0 same dobre wiadomosci wygrane, prezenty, projektantkowy etat szczesciara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu - zapewne i szczęściara, bo wygrywam różne losowania. Ale kto nie gra - ten nie wygrywa.
    Poza tym - zabiegam, staram się o różne rzeczy. Zaczęłam brać los w swoje ręce. Uważam, że czas najwyższy ;o))Buziaki ci posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. same super wieści:)))cieszę się bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca :))))
    Bardzo się cieszę!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję:)karteczki są cudne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje zostania projektantką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jacie
    jakie piękności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu serdecznie gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki!Dołączam się do gratulacji .Wygrana scrapińcowa piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń